Fredag-lördag

Igår vart det lite fredagsmys med erika, susen&sofen hemma
hos sofia med godis och bastu:)

Idag har jag varit en snabbis på strömpilen, köpte kjolen som
är nått inlägg ner. Dock måste jag sy upp den lite kom jag på,
då kommer den bli perfekt:D

Ikväll ska jag umgås med daniel, empan&micke! Vi ska laga middag
och så vidare så det lär bli bra:) Jag och empan är middagsplanerare
och om jag känner oss rätt så blir det nog nått gott! Som mamma sa
idag "man funderar ju ibland på om ni två är tjocka inombords", antar
att hon syftar på alla kladdkakor och chokladbollssmetar som vi delat
på två och ätit hälften var kanske? Eller allt fika vi har tryckt i oss när
vi har varit med varandra.. haha:D
puss!


Haha gammal bild från 08!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0