Tisdag 25

Tog en sväng till gymmet innan middagen, var tvungen att
göra av med lite håkan-kommer-till-peaceandlove-energi!
Körde dubbelt så länge som jag brukar på crosstrainern och
körde slut på mig själv på alla sätt, hur skönt som hellst:D

Nu har jag gjort klart företagsekonomiläxan (typ iallafall) och
skrivit klart italienskan. Har blivit sjukt lat när det handlar
om läxor, skärpning där..
Ikväll ska jag sova tidigt så jag är pigg och glad imorrn!:D
herrå


Haha skrattar när jag ser denhär bilden från örebro. Vi satt på ett
fik och eftersom att dom var så finklädda var vi tvungen att ta en massa
"låtsas säg nått roligt så skrattar jag sen tar vi bild"-bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0