Söndag med sommarlängtan

Gårkvällen spenderades hos Daniel, åt gomiddag, såg film
och myste sådär. Precis vad jag behövde:)

Idag hängde jag med päronen till icamaxi, gick en promenad
i solen och övningskörde. Sen har vi käkat middag och snart
blir det fruktsallad och solsidan, bra söndag helt enkelt!
Har även städat mitt rum ordentligt idag, behövdes verkligen..
Imorrn är det ny vecka, nya tag!
PUSS

Två bilder från sommaren 10


Saknar sommarblont hår, solbrun hud och att kunna gå utan smink utan
att känna sig hemsk! Översta bilden är nog den enda bild på mig leende
(med tandställning) som ni lär få se! haha. Sista bilden skulle jag
förresten visa vars jag hade bränt mig om ni undrar vad jag gör där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0