Året 2010

Tänkte köra en snabb sammanfattning av 2010, allt
kommer såklart inte med, men en del!

Januari


Spenderade årets första dagar i Indien. Hade en grym konfaträff
hos Ella, och en liten mysig bild med empan&erika!

Februari


Fyllde 17, var på fest i hsund och pussade på empan! haha

Mars


Olle Waller besökte Östra, var på en galen ointressant föreläsning,
var med Daniel och så vidare:)

April


Var i fjällen, Emilia hälsade på, firade valborg med brudarna!

Maj


Marran fyllde 18 och hade fest, hade middagar med Daniel, empan&micke,
kulturnatta, det blev varmt ute!

Juni



Brännboll med skolan, min bror tog studenten, gick ut ettan
och hade en spårad förfest på skolavslutningskvällen, hade en
bra midsommar med brudarna, sommarjobbade inom äldreomsorgen.

Juni



Händelserik månad med grymt väder! Var på peace&love, for till
Nora med Daniel, var i stugan med släkten, var på trästock, var
i mickes stuga med daniel empan&micke:)

Augusti



Hade grymma dagar på bettnäs, solade riktigt mycket, gjorde en
supermysig stockholmsresa ensam med Daniel och bodde i deras lägenhet,
och blev sminkad av make up store.

September


Partade en del, firade empan som hade fyllt år, fikade i skolan

Oktober


Hade inte så mycket bilder från oktober, men här är iaf två bilder
från en fest hos Daniel och en från halloween:)

November


For till Spanien med mamma&moster och hälsade på Åsa.
Underbar resa!

December


Hade världens mysigaste jul och en helt okej nyår!


Sådär! Dedär va väl det mesta av mitt år 2010. Ett bra år, har hunnit
med mycket. Träffade vissa personer för lite enligt mig, men annars
ångrar jag nog ingenting. Nästa år ska dock bli dubbelt så bra tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: hahha, jag satt och tänkte på det. Jag bah: visst hade jag gjort en video till Karin? Jag har för mig det x)



Har även en video på dig då jag "hittade" din mobil och du bah: Natalie! Har du bytt min bakgrundsbild! ED HARYD, det är det vidriiiiirgaste jag vet.

Jag kunde inte sluta skratta åt det xD

2011-01-03 @ 12:06:21
URL: http://andreahberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0