Torsdag 19.51

Igår övernattade jag&daniel i eriks lägenhet i stan,
lagade middag tillsammans och hade en skön myskväll!
Imorse var jag världens hemmafru, hade sovis så sa hejdå
till Daniel vid åtta, diskade, städade lite, drack kaffe, såg
morgonnyheterna och gick sen iväg till skolan, haha..

Nu sitter jag halvdöd vid datorn och ska så fort jag får
krafterna hoppa in i duschen. Efter skolan for jag med
Erika&susen till iksu och gick på yoga! Yoga var väl
inte den ultimata träningsformen för mig som inte är så
vig men ändå rätt kul som omväxling:D
FREDAG IMORRN förresten! Åh så skönt!
PUSS


Fick lite indien-feeling när yogaläraren ska "namaste" i slutet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0