Slutkörd karin


Bild från örebro

Kommer knappt ihåg vad jag har gjort idag, om jag minns rätt så har
jag varit pigg och så men nu är det tvärtom. Skulle se dansbanan i
täfteå med mamma (älskar programmet) haha, men somnade såklart!
Har iallafall efter skolan hunnit med körlektion och ett gympass, kanske
därför jag är så trött nu när jag tänker efter.. haha
Nu ska jag se bigbrother och antagligen somna till det!

Imorrn är det friluftsdag och jag tänkte utmana mig själv att fara till
storsjöhallen och köra bodypump 08.05(!!!) när jag kunde haft sovis.
Får se om det blir något mer sen, en promenad också iallafall:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tittar du också på dansbanan i täfteå! :D :D haha

2011-02-22 @ 22:11:45
URL: http://andreahberg.spotlife.se
Postat av: Daniel

fin bild hjärtat! Den tar jag!

2011-02-22 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0