18 års-helgen

Hade världens bästa 18års dag! Natten mellan fredag och
lördag efter klockan 00.00 blev det corona med Marran!
00.03 var vi inne och jag fick en grattiskram av vakten, haha.
Hade sen hur roligt som hellst där inne, träffade en massa folk,
dansade tills fötterna värkte och var med om en hel del roligt!

Var hemma vid tre och somnade väl då. På lördagsmorgonen
blev jag väckt av familjen med tårta, var som ett litet barn och
låg vaken flera timmar innan dom kom:)

Vid två kom Marran, rebecka&erika hit på lite mysigt
födelsedagsfika! Fick även jättefina presenter av dom som jag
kan visa sen:)
På kvällen fick jag besök av susen,ida,andrea,sofen,erika&natalie!
Vi käkade tacos, spelade ett spel och en massa mer, fick även
en väldigt fin present av dom som jag också kan visa sen:D

Som pricken över i:et på denna dag kom Daniel över på natten
och sov med mig! Av honom fick jag också en superfin present
och som sammanfattning kunde nog inte min artonårsdag ha
blivit bättre! SÅ nöjd:)
PUSS PUSS PUSS till alla som gjorde den så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0