Måndag

Två saker om valet sen ska jag inte prata mer politik här!
1. Bra att alliansen vann. helt rätt!
2. Man är inte en snällare människa bara för att man är
socialdemokrat, (inte tvärtom heller såklart men).
haha ja det var allt jag tänkte säga.
(haha om nån förutom Daniel missuppfattade detdär som
att jag gillade sverigedemokraterna så NEJNEJNEJ de gör jag inte.) haha

Idag har jag varit trött... Skolan gick ändå hyffsat fort
och sen jag kom hem har jag hunnit plugga lite och mest
tagit det lugnt, kvällen lär nog se likadan ut så har inte
så mycket att berätta:)
puss!


Har bildbrist just nu så det fick bli en lagomt tråkig bild från sthlm!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahaha, förstår verkligen inte vart du fick punkt 2 ifrån! Är du Sverige Demokrat nu oxå! ;*

2010-09-20 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0