Så mycket man kan göra, och borde, och vill men mitt i allt så ska man räcka till

Känner mig tråkig just nu, blir så trött när det hela tiden är
mörkt ute och vill inte vara ute för det är så kallt. Jag är ingen
vintermänniska helt enkelt! En sånhär dag känner jag att
jag måste ha saker att se fram imot, sånt gör en alltid lite
mer taggad!
Det är JUL om ca en månad som ska firas med världens bästa
släkt&familj, sen nyår som förhoppningsvis blir spårad med brudarna,
fyller 18 om tre månader, ROM med italienskan i mars - är några
saker jag ser sjuuuukt mycket fram imot:):):):)

Så nu ska jag överleva kylan, mörkret och plugget fram till jul,
lär få lite ny energi efter det!



Saknar att vara brun också.. haha okej tro inte att jag är deprimerad
eller nått, har bara en hata-vintern-dag!
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0