Porque no

Är hemma igen efter en underbar resa!! Ska försöka
att inte skriva för långt nu bara.. Dom tre första dagarna
var det kanonväder så vi solade och badade, supervarmt
på land men kallt i vattnet! Annars var vädret sådär men
ändå rätt varmt!
Åsa (kusinen som vi hälsade på) bor i världens stundentstad
så det var sjukt många studenter där och typ ingen kunde
engelska, så när jag skulle träffa alla Åsas kompisar
fick jag köra på en blandning av engelska-spanska-tyska-
italienska-franska och kroppsspråk för att göra mig förstådd.. haha

Har även shoppat en del, besökt en engelsk stad,
shottat tequila, dansat en massa, träffat helt underbara
personer, dansat wakawaka dansen med väldigt många,
och såklart haft kvalitetstid med mamma moster&åsa:)

Känner STARKT att jag nån gång i mitt liv ska vara
utbytesstudent, sjukt härligt liv alltså...


Haha sjukt ful bild tagen 05.57 precis hemkomna från en klubb..

Kommentarer
Postat av: Elinaa

Låter ju sjuuuukt nice! Välkommen hem i alla fall. :)

2010-11-10 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0