Fredag lördag

Hade en riktigt trevlig kväll igår hemma hos Daniel!
Hans pappa fyllde 50 så vi firade honom med en massa
av daniels härliga släkt! Det blev en massa god mat,
vi skrev en rap, lyssnade på fina tal och så vidare. Supermysigt!

Imorse vaknade jag&daniel hemma hos mig och begav oss
sen hem till daniel för att käka frukost med släkten.
Efter det tog jag mig till stan där jag mötte susen, sofen&
nathalie för lite shopping! Hittade silverleggings till
dansuppvisningen, på kappahls barnavdelning;);)
Senare kom även ida&andrea och vi gick till waynes
och hade möte:D haha

Ikväll ska jag faktiskt trotsa mig själv och vara hemma
för första gångenpå en helgkväll sen sexan typ(?)
Känns som att jag behöver det, har inte haft en lugn
kväll hemma på huuur länge som hellst känns det som.
Nu blir det gomiddag:) puss!


Säger bara, Juli 2011;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0