Where do we go when we go from here

Idag vaknade jag brevid min finaste, käkade frukost
och for sen hem för att fira min bror som fyller 19!
Efter det åkte jag med pappa och köpte några saker
som jag behövde och sen har jag städat som ett aaaaaas.
Vet inte vad som flög i mig, men jag har rensat en garderob,
dammtorkat överallt (TUR att ingen annan var där, isåfall
hade jag skämts ihjäl över allt damm som var)

Sen har jag dammsugat, rensat i skåp och lådor och slängt
massa saker. Det största är att alla mina gosedjur har flyttat
från uppepå min garderob till under min säng. Mitt rum har
växt upp helt enkelt. Nu återstår bara att byta lakan!
Måste också göra EN matteuppgift som jag har skjutit upp
i nån vecka nu, hehe..

Imorrn har jag skola från 13.10 till 14.10. Värt?
PUSS


Haha heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0