Sommarplaner osv

Jag MÅSTE bara få skriva ett inlägg till!

För det första har jag bytt sommarjobbsperiod med min sötnos Daniel!
Han fick samma jobb som jag och kunde inte jobba första så vi bytte.
Så nu har jag FÖRSTA perioden, vilket känns riktigt bra!
Måste dock ta ledigt 2 dagar för PEACE&LOVE och förlorar 1000kr men
de är det värt!!!

För övrigt är jag galet taggad på Peace and love! Jag, Marran&Erika
beställde biljetter i helgen så nu är det klart! Inte det billigaste jag gjort
men säkert värt det!
Bland annat kommer Johnossi, The kooks, Jay Z, Melissa Horn osv!!!


Dessa godingar ska jag göra P&L med, underbart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den sjuka uppdateringen gillas starkt! :D

2010-05-03 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0