Lördag 19.01

Valborg igår blev bra efter en heeeel del gående och problemet
hitta-rätt.. :) Träffade iallafall alla tjejer i stan, köpte middag och
gick hem till Sofen och åt. Sen taggade vi lite, gjorde oss klara osv och
drog ut. Därifrån orkar jag inte berätta så detaljerat, höll på att sluta
innan de ens började men de gjorde de inte!
Slutade på en fest på grubbe och va där till runt 1, då blev det
donkenmat, så galet galet gott!!

Imorse vaknade jag&erika hos Sofia, blev hämtade av mina kära
föräldrar, köpte lite godis&baban till frukost på coop... bra där!
Resten av dagen har ärligt talat bestått av sömn, sov hur länge som
hellst, men nu är jag utvilad!! Har tagit en dusch och väntar på middag:)
Ikväll blir det mys med min sötnos, känner inte direkt taggen till
att göra nått jobbigt!
PUSS


B-rudarrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0