Långt om helgen

Trevlig helg so far! Igårkväll blev det bowling faktiskt,
med Daniel, Empan&Micke:)! Sen for vi en stund till
Gimonäs och sen for jag&Daniel hem till han. Skön kväll!

Idag blev en tidig morgon, hade dansuppvisning på torget
klockan 11, gick väl sådär men kul ändå!
Sen blev det stan med daniel,emelie och mikael,
hittade jeansshorts och en klänning, väldigt nöjd:D

NU är jag hemma, ska sminka mig, packa lite saker
och sen iväg till maxi där samma människor som
jag skrev nyss ska köpa mat på maxi och sen grilla
hos Micke på Gimonäs,trevligt!
Sen åker pojkarna nånstans och jag och Empan tar
oss till Susen där lite fina klassisar är! Sen blir det
kulturnatta:) Ursäkta för långt inlägg nu, hehe
PUSSPUSSPUSSs

FAN det funkar inte att ladda upp bild.. Tråkigt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0