Helgen och sånt

Seg uppdatering hära! Hela helgen bestod av dansuppvisningar,
iallafall från 9 till 6 ungefär, så på söndagen var jag ganska slutkörd.
I fredags myste jag med Daniel och på lördagkväll var det
tacomiddag hos Susen med underbara brudar:))

Denhära veckan har varit trött än så länge och jag känner mig
allmänt seg. Har nationella prov i matten imorrn och det måste
gå bra, sen svenskaprov också. Snart långhelg iallafall och
dagarna ser fullspäckade ut, sånt GILLAS!:)
Nu ska jag få lite mat i magen sen lägga in bilderna från helgen!
PUSSS


Eftersom att det har dansats i helgen så fick det bli en dansbild
här! Las ketchup song om det inte syns;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0