HAZE

Skön torsdag idag! Första gången idag nu som jag sitter stilla och tar
det luugnt, skönt de! Efter skolan fick jag först trevligt sällskap
till bussen och sen ett lika trevligt på vägen hem, sånt gillas!
När jag kom hem var det dirr till gymet som gällde och sen hem till
tjockpannkaka.

Efter middagen var det övningskörning, andra gången nånsin som jag kör
och jag körde faktiskt i trafik idag! Aaaaskul faktiskt:D
Nu ska jag väl plugga lite tyska, kaanske lite svenska och sen
nått skönt!

(Ett extra PLUS till denhära dagen var att min grupp på musiken ska
spela Håkan hellström nästa vecka! KANSKE att jag hade ett
finger med i spelet där;) hehe)
PUSS!!


Susens bratbild från idag. Ska sluta ta bilder av andra nu och
ha med mig kameran själv!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0