Stamp on the ground, jump, jump, jump, jump!

NU ska jag skriva lite om lovet:) Har precis käkat middag och sitter
själv för en gångs skull!
Har hunnit med rättså mycket än sålänge på lovet:
Fredag: Fika på waynes, laga middag&mysa med Daniel.
Lördag: Promenad, middag hos Daniel, party hos susen!! -
sen hem och sova hos Daniel:)
Söndag: 6månader med Daniel! For och klippte oss på Headline,
lagade middag, träffade brudsen på kvällen hos marran! (grattis rebban!!!)
Måndag: Spenderade dagen mest med Daniel, tog en promenad,
handlade inför kvällen. Empan kom över och hjälpte mig göra tacos
och efterrätt, sen kom alla tjejer hit och käkade:) mysigt!!
Tisdag: Städat huset (mamma&pappa kom hem idag från östersund),
fått min nya säng(!!!) OSV

NU ska jag snart till gymmet och bränna lite, LÄR behövas efter massa
godsaker hela tiden.. Sen blir det myskväll i nysängen(a)!
Resten av lovet är rätt oplanerat, får väl se vad som dyker upp:D
PUSSSPUSSPUSS!

BILDER KOMMER I NÄSTA INLÄGG :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0