Påsklov nästa!

NU ska jag skriva lite kort bara för att jag inte har skrivit på ett
tag, och det senaste var ju inte så okej kanske!

Helgen var ganska lugn, i fredags blev det lite party i Emils stuga, sen
på lördagen var det pojkvänsmys och en sväng över till Emelie och Micke:) Trevligt!
Är grymt taggad på påsklov, och ännu mer taggad på fjällen med en massa släkt,
mysig stuga, slalom och så vidare. Är alltid så skönt att åka dit!

Nu sitter jag och väntar på Daniel, vi ska käka lite middag sen blir det gymmet,
har inte varit där sen torsdags, ska inte ens berätta hur lata vi var igår då
slappheten tog över:p
Imorrn är det kärleksdag på östra förresten, blir väl mysigt! Och Olle Waller
ifrån fråga Olle kommer dit, COOLT skulle jag säga:D haha
PUSSS sålänge!


Jag älskar dig:)


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: Ja det kändes super skönt :)

Jag åker dit nu på torsdag och är borta till nästa onsdag :O Blir ju kanske svårt att träffas, för du kommer väl hem från fjällen på fredag? men jag är super taggad att gå på stan eller vad somhellst när du har kommit hem, så det är bara att säga till om du får tid till det :D

2010-03-30 @ 19:38:53
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0