Olle på besök

Inte dålig dag idag:D Började 10.15 sen var ju Olle ifrån Fråga Olle på skolan
idag och pratade en massa. Sen hade vi "workshops" där vi fick sitta i grupp
och diskutera lite saker. I min grupp satt Olle så det var kul! VF var också där
och fotade en massa så får väl se om det är nått kul i tidningen imorrn!
Dom andra grupperna fick baka tårta och när vi hade ätit oss mätta gick
jag&nathalie runt och delade ut det sista i skolan.

Ikväll ska jag mysa med Daniel som åker bort imorrn, och han kommer
hem är jag borta. Imorrn hoppas jag på lite tjejkväll, känns som att alla
ska bort när jag är hemma:o hm.
NU blir det tjockpannkaka sen gym, SEN mys hela kvällen:*
PUSSPUSSPUSS på påsklov!!!


Riktigt trevlig var han!


Kommentarer
Postat av: emlan

haha han är frän den där mannen :D



sv: jamen verkligen! Men vi ska nog kunna meka ihop något bra tillfälle att hitta på en massa iaf!jamen det är ju bra det, jag är nog i holmsund från onsdags kvällen skulle jag tro :) jamen detsamma! kramar i massor<3

2010-03-31 @ 20:14:23
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0