Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid

SÅ, nu sitter jag nerbäddad i min nya säng och hade tänkt
se inspelade melodifestivalen, (ja, jag vet vem som vann och de
är inte lika kul att se då men jag vill!) Tyvärr har pappa hett bort
min videokanal så jag hoppas kan kan sätta den på sin plats igen....

Imorrn är det skola igen. Sportlovet har varit underbart! Har verkligen
hunnit med allt jag ville och lite till:) Känns konstigt nu att vara ensam,
är ensam nu för första gången på en vecka, förutom nån liten stund
igår typ, kan verkligen inte klaga på att jag varit göralös nånting!:)
Lovet fick ett bra avslut ikväll också med bowling med Daniels familj!

I veckan är vi ledig fredag och får långhelg till tisdag så det känns räätt ok!
Nu ska jag läsa ikapp alla bloggar och sånt och komma in i vardagen;)
Dans imorrn förresten!
PUSSS:*


Empan kammade! Bilder från sportis kommer senare:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0