IM ALIVE

Hallådär! Tänkte börja med att berätta att jag lever och frodas
(betyder äter eller nått sånt), till kommentaren som undrade om jag dött!
Jag har faktiskt inte nått en dator på riktigt länge, vilket är sjukt när det
gäller mig!

Sen sist har jag haft fullt upp och det gillas! Har levt med Daniel en hel del,
kompisar, lite party, stan och lite slappt!

Igår var jag först hela dagen på stan med min sötnos Empan! Det blev en massa
catch-up prat, mat på donken och lite shopping:))
Sen på kvällen åkte vi till Rebecka på middag! Inte helt fel!!
Senare på kvällen åkte jag&Erika vidare till stan, där det blev lite som det
blev, helt ok ändå! Kvällen slutade hos Daniel där denna dag också har
spenderats, liite slöa har vi varit idag kan jag berätta!
PUSSAR sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0