I be stuck to you like glue baby

Sådärja, en till dag fylld med plugg! Nja, inte så jättekul.
Var på ett taskigt humör idag, varför vet jag inte men de var
bara så! For hem, pluggade, såg liite tv och pluggade mer,
käkade middag och har pluggat lite till, normalt??
Aja nu har jag rättbra koll iaf på iflation, deflation, reporänta OSVOSV
Men ett prov kvar nu imorrn sen SPORTIS!
Sitter och lyssnar på nathalies partylista, ganska taggande:D

Lovar att min blogg ska sluta handla om plugg nu, he+he
Ska dessutom börja ta mera bilder, har som inga nya nånstans nu!
PUSS iaf


Som sagt, jag har inga bilder just nu:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA CITAT UR BEDROCK ! PAAARTY, mer låtar är på ingång

2010-03-04 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0