Djurliv

Fick en kommentar i förra inlägget. Kul att du "hemlig" gillade mitt
hår, känner mig själv rätt nöjd.
Fick även en önskan om mera djur, en önskan som har upprepats
en hel del gånger. Er önskan är min lag.


Här visar jag ett får. ser ni?

Jag med nya får. Syns bättre för dom är vita.


Jag är bra på att handskas med katter.



Jag och simba när han var liten från lejonkungen.

Hästar är även ett djur jag kan tas med.


Det var allt för denna gång om Karin i djurlivet. Är ni nöjda alla petslovers där ute?

Kommentarer
Postat av: Hemlig 2

du kan inte strypa katten, djurplågeri!! :O

2010-03-26 @ 13:15:14
Postat av: Anonym

SNEEL HEST?

SKulle vilja klappa deen. SVARA ELLER INTE

2010-03-29 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0