Skinny love

Min helg har varit lugn såhär sista helgen innan
sommarlov, måste ju ladda upp;) haha nerå
men i fredags hade mamma&pappa bjudit hem gäster,
så käkade gomiddag hemma och for sen iväg till Daniel
där jag myste resten av kvällen&natten:)

Lördag: Först stan ett tag, sen på kvällen blev det
sex and the city2 med Erika, Andrea&Sofia! Galet bra
var den, både rolig och fin! Sen kom Daniel över och sov
med mig:)

Idag skulle Daniel klippa sig i stan så jag följde med
och hann även med lite shopping! Köpte en
skolavslutningsklänning som jag blev tvärkär i,
sen ett par ljusa jeansshorts, blev mitt tredje par..
Hehe men dom var nödvändiga!
PUSS


Haha bjuder på en gammal bild
i brist på annat!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0