Lite sommartankar

EN vecka kvar till sommarlov idag. Känns sjukt och jag
har nästan inte hunnit tagga för det gick så fort!
Känns just nu som att jag har för lite sommarplaner och
jag känner som jag alltid gör innan en sommar:
Hur ska denhär sommaren toppa den förra som var så bra??
Än sålänge ser planerna ut ungefär såhär:

Sommarjobb 14juni - tre veckor
Peace and Love!!!
Hälsa på Emilia i Haparanda
Trästock!

Dedär är bara dom färdiga planerna, sen är jag ganska
övertygad att det blir nån liten resa till (vill utomlands
men det lär nog inte bli nu i sommar) men får väl se vars!
Sen blir det självklart massa sköna sommarkvällar, soliga
dagar och massa bad hoppas jag;) hehe


Cypern förra året. ÅH så underbart!!! Åkte dit med ett skönt
sällskap, träffade underbara människor därborta, och hade
en av dom bästa veckorna någonsin, den resan blir svår att toppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0