I love to love you

Tre dagar på jobbet avklarade(Y)! Känns som att det
blir bättre och bättre, oftast väldigt lite att göra men det
duger! Sliter inte direkt häcken av mig just nu:D
Idag for Daniel iväg till Frankrike i två veckor, känns ju
sådär att jag blir lämnad i kallsverige med jobb och tidiga
mornar men okej!
Jag börjar alltså sju varje morgon = kliver upp 6.10. NICE

Måste även tacka någon för att den skapade fotbolls VM,
underbart!!!!!! Ikväll blir det Sydafrika-Uruguay och jag
hejar självklart på sydafrika som håller i VM:):)
PUSSS


Såhär trött är jag just nu

Kommentarer
Postat av: Ida

URUGUAY möter dem!! :D gillas starkt KARIN (Y)

2010-06-16 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0