Feels like a circle around me while I wait for more

Slutade 12 idag efter en dag med skåpstädning och tårtfika!
Dagens överraskning och gladaste sak vad nog att det blev
ett mvg i slutbetyg i matte!:)
Efter skolan flängde jag runt för att leta present till Lars
som tar studenten imorrn, slutade med en studenträv;) hehe
For in senare igen med mamma&pappa till strömpilen och
fick en turkos bikini med mig hem!

Dagens argaste var jag när jag fick reda på att corona
som skulle vara imorrn är inställt. Kul?
Så nu är planerna oklara men nått måste göras!!
Annars är allt bra, ikväll kommer Måns och moster och
imorrn är det skolavslutning:):):)PUSSS



Söta klassisar på brännbollen i måndags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejkarin, nu när sommaren är på väg. Vilken låt kommer du spela i sommar? sedan har jag sett att du mer eller mindre slutat med att skriva om veckans sötis. Dvs en söt kattunge eller hundvalp... VAFÖR? // inte foki

2010-06-09 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0