Rehab och planer

Sen jag kom hem från P&L har jag varit hemma max en kvart
typ förrän nu! Direkt jag kom hem efter en tröööött bussresa
for jag hem till Daniel där middag väntade, skönt!! Sen myste
vi och sen somnade jag gaanska tungt den kvällen:D
Har också hunnit till stan och shoppat, solat och mest
tagit det lugnt:) Lite rehab behövdes efter dessa dagar!

GLAD är jag nu också, för på Fredag väntar Nora med
Daniel och hans familj. Ska hälsa på en massa släkt där
och mysa! Sen tar jag natt-tåget hem på måndagen och
kommer hem hit där moster,Åsa&måns kommer va!
Ska umgås med dom så mycket som går sen några
dagar senare är det trästock:):)
UNDERBART
Pratade även nyss med finaste Emilia, en resa
dit kommer också att bli snart, måste bara bestämmas
när:):)!
puss!


Haha ursäkta bilden, men såhär såg jag ut
efter tre dagar på PL och en nio timmars bussresa. Sliten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0