Hemma och återhämtad

Hemma nu från trästock och ja, det var spårat!
Var riktigt kul att bo med brudsen, vädret var helt ok
förutom lite regn, såg Melissa Horn, träffade en massa kända
ansikten, var i stan på dagarna, och resten var bara party:D

Gårdagen ägde inte sönder. Vaknade av regn i tältet,
släpade packningen till bussen och fick vänta ett bra
tag innan vi kunde åka med bussen hem. Sov hela vägen
och när jag äntligen kom hem var det bara duschen
som väntade! Att sova i en säng inatt var också helt
galet skönt. Tror jag har återhämtat mig ganska bra nu faktiskt!

Annars så ska jag bara säga två saker till:
DAGGMASK låten är sjukt party och hästpojken äger:D
pusspuss


Såhär taggde var vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0