When you're feeling tired I'll lie there with you

Äntligen ligger jag nerbäddad i sängen med borstade tänder, sovkläder
och allt sånt med min käre vän datorn!
Dagen var rätt bra även fast de var måndag, hade skidor på idrotten
vilket vi klarade galant! hehe

Gymmade med dannyboo efter skolan, gick rättså bra fast jag har kvar
lite gammal träningsvärk, så går det när man är otränad! jajaja
Imorrn ska jag iallafall till stan efter skolan och träffa Elina! Galet vad
längesen det var:)!
godnatt,pussar!


Taggade på Gotlandsfärjan i somras(L)!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah, minns du va vi skratta åt den bilden nu i efterhand? x) "hehe..oooj.." - "NU JEEVLAR!" ;D

2010-01-23 @ 16:06:31
URL: http://www.elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0