Sunday bloody sunday

Då var helgen slut, vart en bra helg med lite upp och ner
men mest upp! Dagen har varit riktigt skön, jag&Daniel vaknade,
käkade plättar och sen följde vi med mami och pappa till
stan för att köpa säng till mig! Hittade en som vi beställde,
kommer om två veckor!
Den var galet skön, vart en 120 säng, kommer bli lite konstigt
eftersom den jag har nu är 180! Men då får jag mera yta i rummet iaf:)

Nu på kvällen käkade vi middag, bakade kladdis och såg step up,
skön söndag tycker jag=))
Bilder kommer imorrn, har tagit rätt många med nykameran!
pusss


Får bli en bild från förra helgen sålänge;)

Kommentarer
Postat av: djurälskare

hej, varför skriver du aldrig om tips. Typ hur man blir kompis med djur och hur man kan få så bra bilder med dom?

2010-02-04 @ 08:48:51
URL: http://weloveanimalswithpeopleinpicture.com
Postat av: mini pongo

Håller helt med föregående talare. Hur kan du inte skriva om djur, det är som att du inte har några känslor alls?

2010-02-04 @ 08:59:36
URL: http://pongominhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0