Kom sommarnätter under stjärnor kom

Fredag imorrn känns galet! Veckan har gått hur fort som hellst kan
jag lova! Efter skolan såå.... Spelade jag sims;) heheh kom på att
de va kul igår så installerade allt igen! Sen gjorde jag världens godaste
smoothie med yogurt, jordgubbar, hallon&banan:D

Nu på kvällen tog jag&marran en promenad till konsum i kylan!
Köpte iallafall ett suupergott jordgubbste och när man gick ute
så fryste ögonfransarna till is och blev vita! Sista vägen hemåt
kunde jag inte titta helt för mina ögonfransar hade frysit fast
i varandra;) De är illa!

Helgen ser ut att bli mysig!
nattti och puss!!


Hehe ett år sen när empans hår blev rött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0