Gästblogg av B-Friend

Vad ska man skriva här....
jag fick något ryck bara, som vanligt.
Jag tänkte att det skulle vara roligt att få skriva något till min lilla älskling så alla andra kunde läsa som följer henne.
Och bara om ni killar inte förstått det, hon är inte ute på marknaden! :D

Tja, vad händer i vårat liv,.. vi har haft det ganska fullt upp nu förtiden med att fånga upp förlorad tid eftersom hon efter 2 veckor i Indien kommit hem. Saknat henne så enomt! Var och firade 4 månader i torsdags med en middag på Starz (kanske inte det romantiska stället men det var första stället vi gick ut på och åt på). Sen har vi också släpats efter en skoter på skrana samt bob, inte helt fel med vinteraktivitet som inte är inomhus..älskling! ;) Vi var även en sväng till Agnäs med min syster och hennes pojkvänn. Det var extremt roligt att få se henne flyga ner för backen med sina skidor. Blev faktiskt väldigt förvånad att hon var så pass bra ändå! :)
Idag var vi och såg Avatar 3D med min familj, som hon tyckte var bra iaf. Jag tyckte det var lite irriterande med dom där glasögonen! :/ Men filmen var super!!! :D

Jaa, men om jag ska försöka avrunda detta så kan jag säga att jag är otroligt förälskad i henne och kommer kämpa för att vårat förhållande ska bli så bra som möjligt!
Du är min bästavän och den jag älskar, med dig kan jag verkligen slappna av och bara vara mig själv. Det går även att snacka med dig om allt! <3

Ingen kommer orka läsa såhär långt men, jag måste verkligen ha gjort ngt enastående för att få förtjäna denna kvinna!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Karin Linnea Bergström!



Kommentarer
Postat av: tårögd empan

Kna ju inte låta bli att säga att det där var tamme fan i mig det vackraste jag läst sedan jag konfirmerade mig!



Nämen blev verkligen lycklig när jag läste det där daniel! Tack för att du förgyller min älskade karins liv!

2010-01-11 @ 10:30:08
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0