Världens lyckligaste

Har haft en underbar helg!! Har inte hunnit skriva nått för
jag har inte suttit stilla en sekund känns det som:P
Drar igenom helgen lite snabbt bara så de inte blir så långt!

Fredag fikade jag först en lång mysfika med Daniel på stan, gick runt lite
och sen for jag hem och gjorde mig iordning för kvällen!
Senare kom empan, rebecka&marran till mig och sen åkte vi till
Emils stuga för att fira Weste! Vart en skön kväll med trevligt folk:)
Sen sov jag&daniel och nåra till där, orkade inte gå hem i kylan(a)

Lördag vaknade vi där, käkade frukost, städade(!!!) och så och sen
for jag&Daniel hem till mig och bara tog de lugnt!
På kvällen käkade jag med Marran på kajutan och sen såg vi en
söt film och pratade en massa:) mysigt!
Gick sen en prommis hem till Daniel och sov där.

Imorse (söndag) vaknade vi, käkade en galet god frukost, gick
en prommis hem till mig i finvädret och sen for jag på dansen!
När jag kom hem gjorde jag mig klar, och sen iväg till Daniel igen,
hade en underbar alla hjärtans dag och fick ÄNTLIGEN äta godis
efter en månads godislöfte(a) MUMS!

Nu vart de långt ändå, men tack alla som gjorde helgen underbar:)
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0