Som nu som då är jag kluven

Hade sovmorgon imorse till 09.25, hade matte och mentorstid
där vi fikade sen slutade vi 11.10! Ganska så skönt:) Kändes dock
sjukt ovärt att vi ens for till skolan, kunde ju tagit en fet sovmorgon...

Åkte hem sen, pluggade lite matte och sen tillbaka till stan där jag&erika
skulle möta Nathalie för en fika:) På Waynes träffade vi Emelie, Ida, Maja och lite
flera som vi gjorde sällskap med!
Sen var det dans, som var sjukt rolig idag!!!!

Nu på kvällen har jag försökt plugga lite matte, har inte gått så bra
och orkar inte fortsätta nu för de kommer inte ge nått! Har matteprov
imorrn(a) MEN bara att göra sitt bästa!
Nu ska jag duscha, sen sängen(L)
pusshaaaj


Lite bilder från i lördags!


Kommentarer
Postat av: empan

sexig mankänner sig ;)

2010-02-02 @ 18:18:17
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0