Och att dina ord i natten, är det enda som når in

Har inte skrivit på ett tag nu så sammanfattar helgen snabbt bara:)

Fredags fyllde jag år, så efter skolan fikade jag med Daniel på stan,
sen for vi till mig och käkade födelsedagsmiddag osv! Åkte sen hem till
Daniel för att förbereda innan dom andra kom.
Kvällen blev trevlig med vänner osv, känner mig nöjd:D!
Tack för kvällen allihop: )

Lördagen blev en riktig degardag med Daniel, var riktigt förkyld och seg
överallt så vi tog de lugnt, gick en promenad och på kvällen blev det
Ben&Jerry och melodifestivalen (ÄNTLIGEN fick jag se det):D:D

Söndagen var jag riktigt pigg iallafall! Tog en mysfrukost med Daniels familj
och senare på dagen for jag hem för att plugga historia... Gick sådär kan jag säga!
På kvällen for familjen+Daniel till Droskan och käkade en andra födelsedagsmiddag(a)
Riktigt gott var det iallafall!

Det var helgen snabbt, både party och mys! Och förkylning och såntdär, BRA helg iaf:))
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0