Im a monster for these cookies Im a beast for they treats

Bra dag idag måste jag säga! Eller helt ok iallafall:)
Fick lov att gå tidigare från musiken för att gå till tandläkarn
och fixa en sak som hade lossnat, sen fick jag skjuts med Lars
hem så slapp vänta på bussen(a)

När jag kom hem pluggade jag lite svenska.. Sen såg jag
Desperate Housewives!!! Hade nästan glömt hur bra det var:')
Sen vart jag trött som vanligt när jag ser på serier osv så jag
somnade ett tag innan middagen och var asslö..

Efter maten fick jag nått ryck och for iväg till gymmet, tog
med mig ipoden och vart sjukt taggad, gick faktiskt rätt bra
idag! Nu på kvällen följde jag med pappsen till maxi och handlade
en massa, de är rätt mysigt ibland faktiskt:)

Ett till plus med denna dag var ett mvg på matteprovet, trodde
de skulle gå rådåligt faktiskt:P
HELG IMORRN!!!! OCH sovis, tyskaläraren är sjuk(Y)(Y) AWSOME
puss!!


On the buuuusss

Kommentarer
Postat av: tänker inte säga

SKA DU INTE LYSSNA PÅ DINA LÄSARE? DJUR+PERSON= BRA FOTO

2010-02-04 @ 22:44:48
URL: http://undrarmeraochfåringetsvar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0