I'd give anything, baby here's my heart

Hehe okej man ska inte blogga när man humöret är på botten!
Jag gottgör de med ett glatt inlägg nudÅ!
Förkylningen känns lite bättre nu efter en varm dusch och
sen måste jag säga att jag har världens underbaraste pojkvän!!!!
Morgondagen blir säkert bra, kvällen är som fixad nu iallafall:)

17 imorrn då! Frukost blir tårta så dagen lär ju starta bra iallafall;)
Sen efter skolan blir det mysfika med Daniel nånstans!
17 är inte direkt en kul ålder, bara nån mellanålder, men ett steg
närmare 18! Är iallafall galetgalet nöjd med mitt år som 16,
kunde inte blivit bättre!
PUSSSS och godnatt!


Imorrn får jag träffa mina bruds igen också:*!

Kommentarer
Postat av: MArrold

Grattis igen karran! ;D Jävlarns vad jag saknar och vill tillbaka till göteborg! :D

2010-02-20 @ 19:32:29
URL: http://maarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0