Cause you will never know what it's like to walk in my shoes

Har haft en superskön dag med en mysig pojkvän!
Sov ut imorse, käkade frukost och sen degade vi i soffan mest hela
dagen faktiskt, såg på Yes man, lite tv och myste: ) Inte helt fel med
en hel sån dag mitt i veckan!!

Igår träffade jag Elina på stan, tog en långfika på mekka och pratade en massa!:)
Sen iväg till gymmet, och sen till Daniel där en semla (utan mandelmassa) väntade!
Fick tillochmed fylla den med hallon så de var INTe helt fel:D

Nu ska jag börja sova, känner mig lite halvförkyld: (
PUSS


Vart visst en semla på skolan också ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Pongolover 1.1

Varför gjorde du inte en pongosemla för, mycket godare vill jag lova. Det är riktigt pinsamt det du håller på med...

2010-02-18 @ 13:07:42
URL: http://pongominhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0