Sommar 2010

Sista dagen på sommarlovet idag så måste ju sammanfatta
min sommar 2010 lite kort!
Har haft en bra sommar, annat kan jag inte säga. Jobbade
med ett ganska bra jobb sommarens första tre veckor,
sen har jag hunnit med två galna festivaler (peace&love och trästock),
Stockholm, Nora, party, kompisar, pojkvän,
solat en massa, badat, varit i stugorna, träffat kusiner,
träffat nytt folk och lärt känna andra bättre,
och så
vidare! Ångrar ingenting av denna sommar, det var inte den bästa
någonsin men bra var den! PUSS till alla som har gjort min sommar:*!

Här kommer tre bildcollage från sommaren, har missat hur mycke
bilder men gjorde så långt orken räckte!
Några bilder är nog tagna av Ida, erika&andrea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0