You gave my love directio

SÅdärja, nu är jag nerbäddad i sängen med datorn i knäet: )
Ligger och väntar på att scrubs ska börja, sen ska jag nog sova.
Imorrn väntar ett matteprov, har faktiskt varit seriösa-mattepluggarn
och pluggat en massa. Särsillt idag innan dansen, jag och erika satte
oss på stadsbiblan(!!!) och pluggade tills vi somnade faktiskt. Vart dock
väckta av en ganska sur tant.

Hade även dans idag, började träna till uppvisningen, kommer bli NICE!
Heelt galet underbart väder tänkte jag bara tillägga, fast hörde nyss
att de spöregna ute:( fuck
Hm jag är jättesugen på frukost. Ska satsa på att sova snart, men ja
först scrubs!
NATTTI


MUMS vad underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0