Tell me you're a keeper

Galet vad skönt de var att gymma idag!! Gick mycket
bättre än igår och hittade också en ny magövning:D
Så nu är jag taggad igen, dock går mitt gymkort ut den 17
men får ta och fylla på lite:)

Kvällen ser inte lika rolig ut, måste göra en massa tyska.. Tur
jag har min kära mamma som råkar vara bra på tyska! hehe

Måste också tillägga att jag jävligtjävligt sugen på peace&love
i sommar!!! Hoppas som tusan nu att det blir av!
PUSS


Ni får stå ut med mycket sommarbilder nu! Jag är så sugen:D

Kommentarer
Postat av: faattaru eld?

hejkarin ;)försökte rita en sol så att ni fattar att det var sol ute när jag skrev detta inlägg, men det gick inte. Tänkte iaf säga bara att det skulle vara kul om du kunde berätta lite om vad du gymmar. Kanske ett träningsschema eller ngt. Sen tänkte jag bara säga att det skulle vara kul att ses. TYp öga för öga. CYA

2010-04-16 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0