Sommarjobb

Fick veta idag att jag har fått sommarjobb!
På äldreomsorgen dessutom, där jag faktiskt ville jobba,
gamlingar är så gulliga (oftast), sen ska man ju typ gå på
promenader, spela bingo med dom och så vidare;)
Dessutom tjänar man 7kr mer i timmen än dom andra jobben:O
Fattar inte varför men!

DOCK är de tredje perioden så jag vart lite deprimerad..
Då kommer man veta heela sommaren att sista veckorna
går åt att jobba, vilket suuuuger.. Men bättre än inget jobb
alls!!:)


Hoppas ni ursäktar den fula bilden men de är en tycker-synd-om-mig-själv
bild från sommarjobbet i somras! Tog en paus från gräsklipparen;)

Kommentarer
Postat av: Din Pojkvänn

Äskling vad söt du var på bilden och grattis till sommarjobbet! :) Du fick ju iaf jobbet som du ville! =) <3

2010-04-22 @ 20:50:41
Postat av: KAWALLI

Hejkarinn. Vad roligt att du får jobba med äldre som jag också ska göra. Det skulle vara roligt att kanske dela erfarenheter över en fika så att mitt jobb som äldrevakt blir bättre. Du kan ju fundera ett tag, kan förstå att det kan komma som en chock. Men när du har bestämt dig skulle det vara jätteroligt om du hörde av dig till [email protected].



Sedan en annan sak jag har tänkt på är att det skulle vara roligt med en videoblogg, kanske när du pratar Swahili. Har hört rykten om att du kan säga några meningar..... HAr visst varit jätte upskattat av de som har hört.



Tack ännu en gång!

/Mvh FOkki

2010-04-23 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0