Påsklov update

Hallådär:)
Har inte blivit nått skrivet på senaste tiden, har ju dels
varit borta och sen jag kom hem har jag inte varit ensam en sekund förräns nu!
Hemavan var underbart, hur skönt som hellst! Bara en dag med sol men det
spelade inte så stor roll. Massa mys, kusiner, backen, fjällstugan osv!

Kom hem i fredags, hann bara göra mig lite fin sen for jag med Daniel till
teg där hans kusin hade inflyttningsfest! Trevlig kväll med nya ansikten:)
På lördagen myste vi mest hela dagen, hade ju inte träffats på nästan 2 veckor så!
Sen på kvällen var jag med brudarna hos Marran, riktigt skönt att träffa dom
alla igen också, med massa skratt som vanligt:)

Söndagen var det fullt upp! Vaknade av suuuperfint väder brevid min älskling
och åt frukost i solen. Sen kom EMILIA till holmsund!!!! Vi allihop gick sen i finvädret
till kajutan och käkade kycklingsallad:) Underbart att få se hon igen!
Sen var det tillbaks till Daniel för att fara på bio och middag i stan:)
Superbra helg och BRA påsklov!
PUSSPUSS


Från förra gången Emilia var här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0