you gotta take the good with the bad

tackaa nån högt där uppe för att denhär dagen är över:) eller nja, men vi
hade faktiskt rätt jobbiga lektioner.. credz till mig och erika som orkade stanna
heela dagen fast suget fanns där att bara skippa nån lektion..
iallafall, torsdag är över vilket betyder fredag imorrn!!!!!!!!:)

gjorde klart NO:n ikväll också, väldigt nöjd med de eftersom att i min hjärna
sitter nån blockering som blockerar allt som har med no att göra,
så fort nått som har med NO att göra kommer i närheten blir jag dysse. sad but true

efter fotot idag så for jag med min family på balder och käkade tacobuffe!
de var intee helt fel kan jag säga;)
iallafall. nu taggar vi helgen och HOPPAS att den blir bra!
PUSS

ahha
hittade en gammal mobbissbild på mig också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0