Whispers, "Hello I've missed you quite terribly"

galet skön dag idag faktiskt:)
började dagen med en vaccination för indien, gick ba bra de!
sen hade vi en rätt skön dag med 3 lektioner och jag var inte inne på
msn/apberget osv en enda gång idag tror jag! (jobbar på att skärpa mig..)
lunchen var som vanligt trevlig,de är då min favoritstund på dagen.
(mat) OCH aasnica klasskompisar! sen gjorde en söt klasskompis mig glad också!
"man blir så glad av dig!"

efter skolan promenixade jag in på stan för att möta elina!
fick syn på daniel mitt på stan så han hängde på:)
sen fick vi träffa två av elinas klassisar också som vi gick med=)
köpte ett par skor som gjorde mig SJUKT glad! hahah underbart var det faktiskt!
sen blev det fika på donken (hehe) där vi mötte sande,frida&fler och sådära!
sen köpte jag ett par vantar&en ring också, eftersom att min gick sönder:( buhuu
aja PUSS

sötnosar
sötnosar i lördags!


Kommentarer
Postat av: Elina

På bussrean visade de sig ju också att vi har väldigt lika tankar om saker och ting :) Aah, jag tycker vi drar en repris någon gång från denna dag! PUSS

2009-09-21 @ 19:13:52
URL: http://elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0