the sight of you leaves me weak

nusåå är humöret på topp igen! har fått i mig lite mat och sådära så:D
ligger i min säng med datorn och tränar gloser faktiskt!
har mera tyskaläxa, menn den gör jag imorrn för då är jag lovad hjälp;)
snart äre idol också och efter de andra avenyn! så de blir en mysig tvkväll bara!

min huvudvärk är kvar faktiskt... och eftersom att jag ALDRIG brukar ha de
i vanliga fall så tror jag självklart att de är nått allvarligt... aja äre inte över
imorrn så blir jag gaalen

ville bara avsluta med att håkans låtar är finast!!
pusspusspusspusspusspuss!


haha på monki i stockholm;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Några måste ju sköta de där me att bju på vackra bilder, så varför inte vi? :D

Saknar den veckan (LL)

2009-09-14 @ 17:04:13
URL: http://elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0