men hey, vad är klockan och var är jag nånstans?

hejsan!
haha jaa helgen har varit mer än nice faktiskt och gårkvällen blev riktigt lyckad!
började med att jag&rebecka tog oss till marran, sen gick vi till sagoslottet
vid tio nångång, och där vare rätt många redan då.
sen resten av kvällen blev astrevlig, kom sjukt mycket folk dit och så!
slutet hade jag dock velat ändra på.. elina med flera var GULD värda, tack<3!

idag vaknade jag runt 9 typ, sen tog jag,rebecka&marran en promenad och jag fick
tillbaka min mobil som rebban hade(a) haha
senn vare dans, blev dock en kort för de var för få där osv..
sen var kvällen mysig!!
så helgen blev toppenn:)
PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0