jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

nuu ska jag bara skriva kort, orkar inte egentligen;d
galet vad folk var taggade på svenska hollywoodfruar, många som kollar
på senast skrivna inlägg antar jag:p

iallafall så kom jag precis hem och nu ligger jag i sängen:)
ikväll var jag först med empan,vi pratade om allt möjligt osv och sen ringde
en taggad daniel som ville se skräckfilm! så jag,rebecka&emelie for hem
till erik där dom va och såg the unborn! har sett den förut, men ändå rätt
läskig;d kallt naanting var det iallafall att åka hem sen!

skoldagen var faktiskt grymt jobbig idag. började med idrott, sen no då vi skulle
ut i skogen och göra nått som ingen fattade? var ute ett jävla tag och bara
bedömde fuktighet och kollade på jord? eeeh
sen missade jag&erika bussen och GICK på stora vägen till ica maxi,
kan ju lova att jag var rädd för bilarna(a) hehe
juste, sen hade vi skolfoto idag! ska bju på lite bilder som jag har snattat av andra;)
(ja,vi hade fjortistema)


ahaa soffann&jag, sen har vi maja hanna&andrea;) feting nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0